7 de maig del 2015

Bloc en STAND BY

Com heu pogut comprovar aquest bloc està mig mort. Si més no ben apagat a l'espera que algú petgi de nou el botó d'engegar. No el tancaré del tot perquè tinc l'esperança de poder-lo ressuscitar qualsevol dia, però no està en les meves prioritats actuals mantenir-lo en actiu. La intenció quan el vaig dissenyar i encetar era que tingués una activitat constant però no m'ha estat possible compaginar-ho amb altres compromisos, obligacions i interessos.

Així que avui he decidit posar-lo en STAND BY a l'espera de nous temps amb major inspiració i possibilitats de dedicació. 

De moment, els continguts que hi ha penjats seguiran estant a l'abast de qui l'interessi.

Fins aleshores, moltes gràcies a tots per haver-lo seguit fins el dia d'avui. Ens retrobarem!

4 comentaris:

  1. Quan en tinguis ganes, aquí estarem!!

    Ara que sembla que ve un Niño amb cara i ulls... 😊

    ResponElimina
  2. Oh, avui sorpresa. Jo que vaig entrant al fullvermell i avui hi ha novetats. Encara que sigui per posar-lo en stand by, està bé així, Ignasi. Un batec de tant en tant i voldrà dir que no està mort i que ja no ets a la llista de blogs cadàver del Pons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu també per aquí? Sento desenganyar-te però no he pogut mantenir-lo més. Ja vaig molt lent amb "A contratorrent" com per poder dedicar més temps en aquest (i justament aquí, les entrades requereixen més temps que no tinc). Bé, de vegades les coses passen així. Vaig trigar més de mig any en donar voltes a aquest bloc abans d'obrir-lo i n'esperava força d'ell, però suposo que he rebut pocs feedbacks i amb aquestes circumstàncies no em veia en cor de mantenir-lo actiu gaire més. En fi, espero que més endavant el podré reenganxar però de moment... stand by!

      Elimina